פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

03-7577744
אהוד קינמון 45 בת-ים
03-7577744

מכשירי קפה

 

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית במודעות בכל הקשור אל מכשירי קפה. בעקבות כך, מכשירי קפה עברו התפתחות טכנולוגית בשלבי היצור והשיווק. על כן, אלמנט הביקוש ואלמנט ההיצע של מכשירי קפה, עושים כברת דרך על מנת לספק ללקוח מכשירי קפה שעומדים בסטנדרטים גבוהים. חנות ‘אור לבית’ הממוקמת ברחוב אהד קינמון 45 בבת ים, היא חנות בבעלות משפחתית אשר מייבאת ומשווקת מכונות קפה, מטחנות קפה, מגוון מוצרי חשמל קטנים, מוצרים משלימים למטבח ועוד. בנוסף למכשירי חשמל, ‘אור לבית’ מציעה ללקוחותיה מוצרים לניקיון הבית , מוצרי טיפוח לגבר ולאישה, ועוד מגוון מוצרים ואביזרים שונים. כל מי שמחפש  לרכוש מכונות קפה או מטחנות קפה יוכל למצוא את זה אצלנו במגוון דגמים ועיצובים ובמחירים שמתאימים לכל כיס. אנחנו לא מתפשרים על איכות המוצרים שלנו, לכן מי שרוכש אצלנו מכונת קפה, יקבל מכונה משוכללת ממבחר יצרנים מובילים בשוק.

 

כמעט בלתי אפשרי לעקוב מתי בדיוק חל המפנה בעולם של מכונת קפה אוטומטית. נכון להיום מרבית המכונות הן איטלקיות, חלקן תוצרת צרפת וחלקן תוצרת גרמניה. כך או אחרת, שוק מכונות הקפה התפתח מאוד במאה השנים האחרונות והיד עוד נטויה. כמעט בכל בית, מכונת קפה מעטרת את המטבח. כך הדבר גם בכל משרד קטן כגדול. למכונות קפה אוטומטיות יש יכולת לייצר ספל קפה משובח במגוון טעמים ללא כל מאמץ ובקלי קלות. יש מבחר אדיר של סוגים ודגמים שונים של מכונות קפה, יש מכונות שעושות רק אספרסו ויש מכונות שמקציפות את החלב ויודעות להכין כוס קפה מושלם מהתחלה ועד הסוף. ישנן מכונות אוטומטיות שמשתמשות בקפסולות ויש כאלה שטוחנות פולי קפה טריים.

 

כל אחד יכול לבחור לעצמו מכונת קפה שמתאימה באופן מושלם לצרכיו. ‘אור לבית’ מתמחה בשיווק של מכונות קפה ומכשירי קפה מכל הסוגים והדגמים. המכונות ומשכירי הקפה עומדים בתקן לאיכות המוצר כאשר הן מגיעות במבחר דגמים ונוחות וקלות לשימוש. כיום, אין תחליף לנוחות וזמינות של קבלת כוס קפה בלחיצת כפתור בלבד אצלך בבית או במשרד. לשימוש בפולי קפה טריים יש יתרון משמעותי על פני קפסולות בכל הקשור לאיכות הקפה. ב’אור לבית’ תוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים בקלות ובנוחות.