פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

03-7577744
אהוד קינמון 45 בת-ים
03-7577744

מייבשי שיער

 

מה הכי חשוב לדעת לפני שקונים מייבשי שיער? כל אישה המייבשת את השיער שלה באמצעות פן, יודעת כי ייבוש השיער יכול ליצור חשמל סטטי. לאחר השימוש בפן נוצר לרוב חשמל סטטי היוצר חוסר נוחות לאישה. כיום, ניתן לקנות מכשירי פן מקצועיים אשר לא יוצרים את החשמל הסטטי לאחר ייבוש השיער. מלבד זאת, מכשירי הפן המקצועיים מאפשרים ייבוש מהיר ויעיל של השיער על מנת לא לפגוע בשיערות ובקרקפת. 

 

מייבש שיער מקצועי

 

אם החלטת להזמין מייבש שיער, כדאי שתזמיני רק מייבש מקצועי. מייבש מקצועי ישמור על השיער שלך ויבצע את פעולת הייבוש ביעילות ובמהירות. בנוסף לזה, מייבש מקצועי יחזיק יותר שנים והבלאי של גוף החימום יהיה קטן יותר ממייבשים לשיער מסוגים פשוטים יותר. 

 

מכונה לעיצוב זקן לגברים

 

מכשיר חשמלי נוסף לטיפוח הוא דווקא מיועד לגברים. בעשור האחרון יותר ויותר גברים מגדלים זקן ארוך ומשקיעים בטיפוח הזקן שעות רבות. הדרך הטובה ביותר לטפח את הזקן היא באמצעות מכונה לעיצוב זקן, המיועדת במיוחד לתספורת זקן בצורה מדוייקת. היתרון הגדול במכונה לעיצוב הזקן נמצא באפשרות שיש לגברים להפעיל אותה בזמן המקלחת. ניתן לשטוף אותה במים על מנת לנקות אותה באופן יסודי ולבצע את פעולת עיצוב הזקן בזמן המקלחת. 

 

מכשיר מסיר שיער אף 

 

טיפוח השיער כולל גם הסרה של שיער עודף. שיער האף נחשב לשיער שאינו אסתטי באופן כללי, והסרה שלו משפרת באופן מיידי את מראה הגבר או האישה. אם אתם זקוקים למכשיר מסיר שיער אף, תוכלו להזמין אותו באתר מוצרי החשמל ‘אור לבית’. האתר המקצועי של ‘אור לבית’ מאפשר לכם לבצע הזמנה אונליין מהירה ולקבל את המוצר שהזמנתם עד הבית או עד סניף הדואר של העיר שלכם. 

 

מייבשי שיער של חנות האונליין ‘אור לבית’

 

מעוניינים בפרטים נוספים על מוצרי החשמל של ‘אור לבית’? כנסו לדף ‘טיפוח ויופי’ בחנות האונליין של ‘אור לבית’, וקבלו את כל הפרטים של כל מוצרי החשמל לטיפוח השיער כגון מייבשי שיער, מכונות תספורת ומסירי שיער. צוות החנות ‘אור לבית’ דואג לשווק לכם את מוצרי החשמל הטובים ביותר ובאיכות גבוהה שתחזיק לשנים רבות. בצעו הזמנה כעת ותקבלו את המוצר בהקדם תוך מספר ימי עסקים.