פתח תפריט ניווט

קטגוריות ראשיות

03-7577744
אהוד קינמון 45 בת-ים
03-7577744

מאוורר עם שלט

הגיע הקיץ ואיתו הימים החמים והלחים, אז איזה מוצרי חשמל לקירור כדאי לקנות לבית? היום אפשר למצוא מגוון גדול של מאוררים בגדלים שונים ובשיטות אוורור שונות. אחד המוצרים הפופולריים בשנים האחרונות הוא מאוורר עם שלט. עוצמת האוורור ניתנת לכיוון עם שלט נוח ממרחק רב בחלל החדר. המאוררים עם שלט מתאימים לחדרי שינה, חדרי ילדים ואף למשרדים הממוזגים בעזרת מיזוג מרכזי. 
 
הזמנת מאוורר אונליין
 
הדרך היעילה ביותר להזמין מאוורר היא דרך חנות אונליין. במקום להגיע עם הרכב עד לחנות ולסחוב את המוצר עד הבית, ניתן להזמין עם שליח מכשירים חשמליים לקיץ מכל הסוגים והגדלים ולקבלם תוך מספר קצר של ימי עסקים. 
 
מאוורר עמוד
 
מכשירי קירור הבית העובדים על שלט יכולים להיות מותקנים בתקרה או להשתמש בהם באופן נייד. מאוורר עמוד הוא אחד מהסוגים אשר ניתן לכיוון על-ידי שלט רחוק ולנייד אותו ברחבי הבית. המכשירים הנמכרים היום חזקים יותר מבעבר וניתן להגיע איתם לעוצמות גבוהות ולאוורור מקסימלי לכל חדר בבית או במשרד. 
 
היתרון במאוורר תליה
 
שימוש באמצעי אוורור מוריד את הטמפרטורה בכל חדר במעלה אחת לפחות, לכן השימוש של מאוורר תליה או כל סוג אחר הוא חיוני בימי הקיץ החמים של ישראל. לעיתים אף כדאי להשתמש בצורות אוורור שונות במקביל למזגן וכך להוריד את הטמפרטורה של החדר בצורה יעילה, נעימה וללא קירור חזק מדי. 
 
חנות האונליין של ‘אור לבית’
 
אם החלטתם להזמין מאוורר עם שלט באינטרנט, מומלץ לכם לעשות דרך אתר מוצרי החשמל ‘אור לבית’. אתר ‘אור לבית’ שייך לאחת מחנויות למוצרי חשמל הטובה ביותר באיזור המרכז והמוצרים האיכותיים ביותר של החנות מוצעים לכם לקנייה אונליין באתר בכל שעות היממה. הזמנה של מוצרים חשמליים לקיץ באתר ‘אור לבית’ היא משתלמת במיוחד וחוסכת לכם את ההגעה לחנות וסחיבה של המוצר לביתכם. 
 
הזמנה של מאוורר עם שלט בחנות האונליין ‘אור לבית’
 
רוצים לבצע הזמנה של מכשירי קירור לבית כבר עכשיו? כנסו לקטגוריה ‘חימום וקירור הבית’ ובחרו את המוצרים המתאימים לכם ביותר. חנות ‘אור לבית’ מציעה סוגים שונים של מוצרי חשמל מהמותגים החזקים והטובים ביותר. ההזמנה באתר היא מאובטחת בתקן PCI הבינלאומי וניתן לבצע את ההזמנה בכרטיס אשראי בכל זמן שנוח לכם 24/7.